Samoregulacja jako podstawa pracy z osobami ze spektrum autyzmu

08.01.2018 r.

Warsztat przeznaczony jest dla rodziców, terapeutów, nauczycieli oraz innych osób, które chciałyby wspierać w strategie samoregulacji osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.


Codziennie osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu mierzą się z nadmiarem bodźców, które nie pozwalają im w nawiązywaniu interakcji społecznych i swobodne funkcjonowanie w środowisku. Wszystko to powoduje, że osoby te żyją w permanentnym stresie i lęku. Jeżeli jednak pomożemy im nauczyć się strategii samoregulacji oraz będzie im w tym towarzyszyć łatwiej im będzie powrócić do optymalnego stanu pobudzenia. Stan ten jest niezbędny by móc się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności. Aby zrozumieć czym jest samoregulacja i jak ją wspierać , powstało szkolenie „Samoregulacja jako podstawa pracy z osobami z zaburzeniami rozwojowymi”.
 
Na szkoleniu dowiesz się:

  • Czym jest samoregulacja?
  • Jak dostrzec kiedy osoba z zaburzeniami ze spektrum autyzmu jest rozregulowana?
  • Jaką jest różnica między samoregulacja a samokontrolą?
  • Jak środowisko może wpływać na umiejętność samoregulacji?
  • Jak wspierać strategię samoregulacji i jak ich uczyć?
  • Czym jest 5 obszarów samoregulacji

 

Szczegóły:

Data: 04.02.2018r
Czas trwania: 6h
Koszt: 200 zł
Zapisy: gabinet@agaja.pl (w tytule proszę wpisać nazwę szkolenia)

Minimalna ilość zgłoszeń do utworzenia grupy: 10

 

 

PROMOCJA! WEEKENDOWY PAKIET DWÓCH SZKOLEŃ: ZACHOWANIA TRUDNE + SAMOREGULACJA W CENIE 400ZŁ!

 

Prowadząca:

Małgorzata Michaluk – oligofrenopedagog (Akademia Pedagogiki Specjalnej), trener umiejętności społecznych, certyfikowany instruktor metody Growth Throught Play System. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prowadzi indywidualne zajęcia terapeutyczne z dziećmi oraz zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży oparte na założeniach terapii rozwojowych. Prowadzi diagnozy poziomu rozwoju społeczno-komunikacyjnego dla dzieci z autyzmem, pisze programy terapeutyczne i uczy rodziców jak je realizować.  Ukończyła liczne szkolenia, min.:

– Szkolenia certyfikujące w niedyrektywnej rozwojowej metodzie Growth Through Play System, Relate to Autism Institute oraz kursy doskonalące

– roczny kurs trenera umiejętności społecznych

– kurs I i II st HANDLE

– Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne

– program rozwoju komunikacji Makaton

– Integracja Sensoryczna kurs I stopnia

Pracuje niedyrektywnie, w podejściu rozwojowym, opartym na relacjach. Inspiruje się koncepcją Jaspersa Juula oraz Hanny Olechnowicz. Podchodzi holistycznie do terapii i wspierania rozwoju dziecka i jego rodziny. Pasjonuje się psychologią zorientowaną na proces, kulturą i filozofią Wschodu.