Mgr pedagogiki specjalnej Uniwersytetu Pedagogicznego o specjalności oligofrenopedagog, nauczyciel dyplomowany, logopeda (Uniwersytet Pedagogiczny Kraków), neurologopeda (Uniwersytet Wrocławski), terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia, w trakcie uzyskiwania specjalizacji CRAFTA® (Akademia Terapii Czaszkowo-Żuchwowej) i terapii Miofunkcjonalnej wdł A.Kittel (zaburzeń pracy mięśni w przestrzeni ustno-twarzowej). Terapeuta słuchowej metody Warnknego. Dziesięć lat doświadczenia zawodowego jako pedagog specjalny w grupie integracyjnej w Samorządowym Przedszkolu Integracyjnym Nr 28 w Krakowie. Inicjatorka i współtwórca licznych szkoleń oraz sześciu edycji Krakowskiej Konferencji Nauczyciele-Nauczycielomi Konferencji Dobra Terapia-Podaj Dalej. Do 2012 roku neurologopeda w Samorządowym Przedszkolu Integracyjnym Nr 32 w Krakowie. Propagatorka leczenia biomedycznego dzieci. Twórca konferencji „Dobra terapia –Podaj dalej” Od 2003 roku Redaktorka działu: Notatnik Nauczyciela Wspomagającego w miesięczniku „Bliżej przedszkola”. Współpracuje z PT ADHD w ramach akcji ADHD ŚWIAT TO ZA MAŁO. Wykładowca i uczestnik ogólnopolskich konferencji dotyczących wieloaspektowego wsparcia dziecka z zaburzeniem rozwoju. Współautorka następujących książek: „Jacy Jesteśmy — program do pracy w grupach integracyjnych”, „Opanować chaos- poradnik dla rodziców dzieci z ADHD”, „Sen Małego Czarodzieja — poradnik i książka pracy dla dzieci z zaburzeniami koncentracji i nie tylko”, „Przyjaciele Małego Czarodzieja — diagnoza i terapia dziecka z ADHD w grupach przedszkolnych” oraz „Mały Przewodnik po ADHD” ze „Specjalnym Kalendarzem ADHD 2011”. Propagatorka komunikacji NVC- „Porozumienia bez przemocy”. Mediator.
Inne szkolenia:
Dotyk dla zdrowia – kurs I,II stopnia
HANDLE -kurs I, II stopnia
Growth through Play System kurs I stopnia
Integracja odruchów twarzy wg metody dr Swietłany Masgutowej
Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych wg metody dr Swietłany Masgutowej
Zastosowanie ustno – twarzowej terapii regulacyjnej Castillio –Moralesa u dzieci z obniżonym napięciem mięśniowym
Program aktywności: świadomość ciała , dotyk i komunikacja – M. C. Knillów,
Stymulacja systemu taktylnego i jej wpływ na rozwój psychoruchowy dziecka
Neurokinezjologia jako metoda wspomagająca rozwój dziecka
Biomedyczna i integralna terapia dzieci
Diagnoza i terapia Si dziecka o 0-3
Współpraca z dzieckiem w trakcie diagnozy i terapii Si
Diagnoza i terapia małego dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Wychowanie dziecka do samodzielności
Komunikacja i struktura w pracy z osobą autystyczną
Diagnoza i terapia osób autystycznych fundacja Sotis
Pedagogika zabawy Klanza
Pedagogika cyrku
Jak budować porozumienie między dziećmi-metoda E.Mazlich i A. Faber
Szkoła dla rodziców i wychowawców E.Mazlich i A. Faber
Prawidłowa współpraca nauczycieli i rodziców
Stymulacja kreatywności dziecka uzdolnionego S. Meyer
Dziecko trudne do wychowania- profilaktyka zachowań społecznych
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
FAS — diagnoza i terapia
Agresja osób z autyzmem i u osób z głębokim upośledzeniem umysłowy — agresja osób z niepełnosprawnością i zaburzeniami psychicznymi w świetle praktyki terapeutycznej
Cykl szkoleń: diagnoza i terapia dziecka z ADHD
Praktyczny kurs alternatywnych wspomagających metod porozumiewania się
Zabawy fundamentalne
Emisja głosu w terapii dziecka
Praktyczna zastosowanie idei Carla Orfa w umuzykalnianiu dzieci
Diagnoza i terapia dysleksji i dyskalkuli, specyficznych trudności w nauce matematyki
Terapia logopedyczna dzieci z uszkodzeniami OUN
Diagnoza i terapia dzieci z afazją
Psychostymulacyjna metoda pracy z dziećmi z autyzmem
Masaż Shantala
Terapia czaszkowo-krzyżowa
Diagnozy i terapii stymulacyjnej metodą Carla Delacato
Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych Impuls System w trudnościach w czytaniu
Diagnoza funkcjonalna dzieci ze spektrum autyzmu – Fundacja Prodeste
Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wada wymowy I.Michalak -Widera
Diagnoza i terapia dysfagii wdl. Praksedy Szyper
Dziecięca neurologopedia kliniczna w świetle współczesnej wiedzy neurofizjologicznej-Aleksandra Łada
Szkolenie I stopnia z Programu Rozwoju Komunikacji Makaton
Wykorzystanie elementów metody werbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej
Picture Exchange Communication PECS System poziom I
K-Taping logopedyczny dr Roger Ehrenreich
Terapia Miofunkcjonalna wdł A.Kittel