Agata Głowacka

Oligofrenopedagog, Terapeuta SI

Mgr Oligofrenopedagog, absolwentka Pedagogiki Specjalnej (Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie), oraz Terapii Pedagogicznej z Rewalidacją Indywidualną. Wieloletni Instruktor ZHR działająca między innymi w programie „Pełnia – ku pełni życia” pracującego na rzecz osób niepełnosprawnych, Terapeuta Integracji Sensorycznej I stopnia i II stopień prowadzony przez Dr Zoe Mailloux z międzynarodowym certyfikatem Stowarzyszenia Terapii Zajeciowej.  Jako pedagog w przedszkolu i szkole integracyjnej posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju. Terapeuta metody HANDLA I, II stopień. W swojej pracy, łączy metodę integracji sensorycznej i niedyrektywną metodę GPS – „Odmieniając Codzienne Chwile” – program metod wspierania wczesnych umiejętności społeczno-komunikacyjnych dziecka ze spektrum autyzmu przez zabawę. Doskonali się w nowoczesnych technikach pracy z dziećmi z trudnościami w szkole integracyjnej:

  • „Nowe technologie w nauczaniu współczesnego ucznia”
  • „Być dobrym wychowawcą”,
  • „Uczniowie uzdolnieni – rola szkoły w rozwoju i wspieraniu ich możliwości twórczych”
  • „Dziecko z cukrzycą w placówce oświatowej”
  • „Kształtowanie gotowości do nauki czytania”
  • „Dziecko z zaburzeniami zachowań w grupie przedszkolnej – propozycje wspierające rodzica i nauczyciela”

 

Inne szkolenia:

  • GPS (Growth throught Play System) Level 1
  • Szkolenie z zakresu stymulacji wzrokowej dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Metody arteterapii w pracy z dziećmi,
  • Picture Exchange Communication System – Poziom I
  • Diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delacato
  • Diagnoza funkcjonalna dzieci ze spektrum autyzmu
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych IMPULS SYSTEM w trudnościach w czytaniu
  • Analiza rysunku dziecka
  • Teoria Sally Goddard Blythe w praktyce – wpływ odruchów prymitywnych i posturalnych na uczenie się
  • Metody arteterapii w pracy z dziećmi
  • Warsztaty Słowa to czasem mury, a czasem okna- wprowadzenie do Porozumienia bez Przemocy
  • Skoncentruj się! Praktyczne wskazówki do pracy z uczniem z trudnościami w koncentracji
  • Kompetencje nauczyciela na I i II etapie edukacyjnym w kontekście obniżenia wielu szkolnego.
  • Sposoby skutecznego reagowania na zachowania agresywne i przemoc rówieśnicza w szkole podstawowej. Profilaktyka uzależnień.
  • Przeciwdziałanie przemocy i algorytm szacowania ryzyka w placówkach oświatowych
  • Jak uczyć dzieci uważności, skupienia i redukowania stresu w hałaśliwym świecie – prowadzenie treningów uważności (mindfulness) z dziećmi i młodzieżą

Skontaktuj się z nami!

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AGAJA - Centrum Diagnozy i Terapii Agaja Agnieszka Jawor w celu realizacji zapytania oraz kontaktu, zgodnie z RODO. Zostałem/am poinformowany/a o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
KONTAKT

Jesteśmy tu, by pomóc Twojemu dziecku

Masz pytania lub chcesz umówić się na konsultację? Jesteśmy tu, aby pomóc. Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub odwiedź nas osobiście w naszym Centrum

+48 692 791 770

Godziny otwarcia

08:00 - 20:00