Magdalena Kraszewska

Dyrektor pedagogiczny

Psycholog dzieci i młodzieży, certyfikowany diagnosta ADOS-2, trener umiejętności społecznych, oligofrenopedagog.

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydziału Filozoficznego (ścieżki specjalizacyjne: psychologia kliniczna dziecka oraz psychologia rodziny i edukacji). Zrealizowała dwa lata szkolenia terapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz roczny kurs psychoterapii poznawczo-behawioralnej dedykowany terapii dzieci i młodzieży.

Posiada szerokie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z zaburzeniami rozwoju (w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną, afazją, ADHD), a także z dziećmi z trudnościami w obszarze społeczno-emocjonalnym przejawiającymi trudności na tle lękowym, obniżonej samooceny, w obszarze relacji rówieśniczych, a także borykającymi się z problemami wychowawczymi.

Konsultuje i wspiera w procesie wychowawczym rodziców oraz nauczycieli. W swojej pracy korzysta z metod o udowodnionej naukowo skuteczności oraz na bieżąco rozwija swój warsztat pracy uczestnicząc w licznych szkoleniach.

 

Zrealizowane szkolenia:

  • Roczny kurs psychoterapii dzieci i młodzieży w ujęciu poznawczo-behawioralnym (Ośrodek Terapii Poznawczo-Behawioralnej “Mensana”)
  • Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych
    u dzieci i młodzieży (Akademia Praktyka Therapy Tools)
  • Interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem/nastolatkiem z ADHD (Akademia Praktyka Therapy Tools)
  • Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym (Akademia Praktyka Therapy Tools)
  • Skuteczne metody terapii mutyzmu wybiórczego (Polskie Towarzystwo Mutyzmu Wybiórczego)
  • Boję się mówić! Mutyzm, fobia społeczna – diagnoza i terapia (Ośrodek Terapii Poznawczo-Behawioralnej “Mensana”)
  • Problemowe zachowania seksualne w dzieciństwie (Akademia Praktyka Therapy Tools)
  • Techniki CBT w pracy terapeutycznej z młodzieżą (PSYCHOTESTO Centrum Psychologiczne)
  • Oligofrenopedagogika – edukacja i rewalidacja osób niepełnosprawnością intelektualną (Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji)
  • Trening Umiejętności Społecznych (Fundacja „Pomoc Autyzm”)
  • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem (Fundacja SYNAPSIS)
  • Kurs dotyczący Zespołu Aspergera (Fundacja SYNAPSIS)
  • Terapia Małego Dziecka z ASD (Pareo Centrum Terapii)
  • Autyzm- Terapia Dzieci Powyżej 5 roku życia (Pareo Centrum Terapii)
  • Jak rozwijać teorię umysłu u dzieci z ASD? (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy „Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych”
    w Krakowie)
  • Jak diagnozować rozwój teorii umysłu u dzieci w różnym wieku? (Centrum Rozwoju Dziecka i Rodziny CRESCO)
  • Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej)
  • Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej)
  • Techniki SAZ w przygotowaniu dziecka do integracji (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej)
  • Picture Exchange Communication System – Poziom I (Pyramid Educational PECS Consultants)
  • Rozwijanie Kluczowych Umiejętności Komunikacyjnych (Pyramid Educational PECS Consultants)
  • AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna – jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub dorosłą osobą z autyzmem? – stopień I i II (Fundacja “Pomoc Autyzm”)
  • Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu (Fundacja Pomoc Autyzm)
  • Wykorzystanie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej (Fundacja Pomoc)
  • Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu (Fundacja SYNAPSIS)
  • Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka (Fundacja SYNAPSIS)
  • Diagnoza psychologiczna małych dzieci (Dolnośląskie Centrum Psychoterapii)
  • Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci 5-6 letnich (Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych)
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego – KORP (Polskie Towarzystwo Dysleksji)
  • Skala inteligencji Stanford-Binet 5 (Pracownia Testów Psychologicznych
    i Pedagogicznych)
  • Diagnozowanie dysleksji rozwojowej (Pracownia Testów Psychologicznych
    i Pedagogicznych)

Skontaktuj się z nami!

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AGAJA - Centrum Diagnozy i Terapii Agaja Agnieszka Jawor w celu realizacji zapytania oraz kontaktu, zgodnie z RODO. Zostałem/am poinformowany/a o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
KONTAKT

Jesteśmy tu, by pomóc Twojemu dziecku

Masz pytania lub chcesz umówić się na konsultację? Jesteśmy tu, aby pomóc. Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub odwiedź nas osobiście w naszym Centrum

+48 692 791 770

Godziny otwarcia

08:00 - 20:00