Magdalena Kraszewska
Dyrektor pedagogiczny
Psycholog dzieci i młodzieży, certyfikowany diagnosta ADOS-2, trener umiejętności społecznych, oligofrenopedagog.
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydziału Filozoficznego (ścieżki specjalizacyjne: psychologia kliniczna dziecka oraz psychologia rodziny i edukacji). Zrealizowała dwa lata szkolenia terapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz roczny kurs psychoterapii poznawczo-behawioralnej dedykowany terapii dzieci i młodzieży.
Posiada szerokie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z zaburzeniami rozwoju (w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną, afazją, ADHD), a także z dziećmi z trudnościami w obszarze społeczno-emocjonalnym przejawiającymi trudności na tle lękowym, obniżonej samooceny, w obszarze relacji rówieśniczych, a także borykającymi się z problemami wychowawczymi.
Konsultuje i wspiera w procesie wychowawczym rodziców oraz nauczycieli. W swojej pracy korzysta z metod o udowodnionej naukowo skuteczności oraz na bieżąco rozwija swój warsztat pracy uczestnicząc w licznych szkoleniach.
Zrealizowane szkolenia:
- Roczny kurs psychoterapii dzieci i młodzieży w ujęciu poznawczo-behawioralnym (Ośrodek Terapii Poznawczo-Behawioralnej “Mensana”)
- Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych
u dzieci i młodzieży (Akademia Praktyka Therapy Tools) - Interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem/nastolatkiem z ADHD (Akademia Praktyka Therapy Tools)
- Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym (Akademia Praktyka Therapy Tools)
- Skuteczne metody terapii mutyzmu wybiórczego (Polskie Towarzystwo Mutyzmu Wybiórczego)
- Boję się mówić! Mutyzm, fobia społeczna – diagnoza i terapia (Ośrodek Terapii Poznawczo-Behawioralnej “Mensana”)
- Problemowe zachowania seksualne w dzieciństwie (Akademia Praktyka Therapy Tools)
- Techniki CBT w pracy terapeutycznej z młodzieżą (PSYCHOTESTO Centrum Psychologiczne)
- Oligofrenopedagogika – edukacja i rewalidacja osób niepełnosprawnością intelektualną (Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji)
- Trening Umiejętności Społecznych (Fundacja „Pomoc Autyzm”)
- Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem (Fundacja SYNAPSIS)
- Kurs dotyczący Zespołu Aspergera (Fundacja SYNAPSIS)
- Terapia Małego Dziecka z ASD (Pareo Centrum Terapii)
- Autyzm- Terapia Dzieci Powyżej 5 roku życia (Pareo Centrum Terapii)
- Jak rozwijać teorię umysłu u dzieci z ASD? (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy „Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych”
w Krakowie) - Jak diagnozować rozwój teorii umysłu u dzieci w różnym wieku? (Centrum Rozwoju Dziecka i Rodziny CRESCO)
- Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej)
- Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej)
- Techniki SAZ w przygotowaniu dziecka do integracji (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej)
- Picture Exchange Communication System – Poziom I (Pyramid Educational PECS Consultants)
- Rozwijanie Kluczowych Umiejętności Komunikacyjnych (Pyramid Educational PECS Consultants)
- AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna – jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub dorosłą osobą z autyzmem? – stopień I i II (Fundacja “Pomoc Autyzm”)
- Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu (Fundacja Pomoc Autyzm)
- Wykorzystanie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej (Fundacja Pomoc)
- Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu (Fundacja SYNAPSIS)
- Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka (Fundacja SYNAPSIS)
- Diagnoza psychologiczna małych dzieci (Dolnośląskie Centrum Psychoterapii)
- Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci 5-6 letnich (Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych)
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego – KORP (Polskie Towarzystwo Dysleksji)
- Skala inteligencji Stanford-Binet 5 (Pracownia Testów Psychologicznych
i Pedagogicznych) - Diagnozowanie dysleksji rozwojowej (Pracownia Testów Psychologicznych
i Pedagogicznych)
Skontaktuj się z nami!
KONTAKT
Jesteśmy tu, by pomóc Twojemu dziecku
Masz pytania lub chcesz umówić się na konsultację? Jesteśmy tu, aby pomóc. Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub odwiedź nas osobiście w naszym Centrum
+48 692 791 770
08:00 - 20:00